Video s Petrom na Youtube

28.04.2016 15:12
Dnes sa mi konečne podarilo ukončiť robotu s videom, ktoré sme čajsi pred dvoma týždňami nahrávali s oslávencom Falťanom a virtuóznym spovedníkom Juhaniakom. Keďže som prešiel na výkonnejší program pre strih videa, očákával som famóznu technickú kvalitu. Nakoniec však musím zostať nohami na zemi - zázrak sa nekonal. Natáčalo sa mobilom na prízemí počas pivného štvrtka. Bolo tam prítmie ako v Chicagu a hlučno ako v reštaurácii U Bednára. Ani papagáj Amon sa nenechal zahanbiť. Spustil som automatiku a poďho hore za Milošom rozohrať akoby naschvál mimoriadne obsažnú partiu. Z čoho vyplýva, že som neustrážil filmovanie a mobil pri dosiahnutí istého objemu dát zlomyseľne prerušil činnosť. Oslávenec aj s moderátorom v dobrej pohode pokračovali vo fiktívnej produkcii, našťastie už len nejakých pár minút, takže sa Petrova výpoveď takmer celá uchovala pre ďalšie generácie začínajúcich šachistov, rozhodcov a funkcionárov. Video je na Youtube aj v sekcii Video. Trvá asi pol hodinu. Rozdelil som ho na kapitoly a pridal tam nejaké tie serepetičky pre spestrenie hovoreného slova. V prípade výraznejších pripomienok či reklamácií netreba brať túto verziu za definitívnu, samozrejme v detailoch, lebo hovorené slovo takpovediac skamenelo pre históriu. MM.