Open Tatry - M.Mandák

27.09.2015 06:26

1.Kolo: Ja som mal mladého Maďara. Nehral bohviečo, ale skúšal som Pircku a prirodzene ma zošrouboval ako malého chlapca. Ešte som mal aj časovku. V pozične prehratej partii však mladý nenachádzal cesty k výhre a nakoniec som ukryl kráľa do bezpečia a už už som chcel skúsiť bojovať o víťazstvo. Niekoľkými presnými ťahmi  maximalizoval aktivitu svojich figúr a jeho ponuke o remízu už nič nebránilo.

Miloš mal Jana Šturca, hral s nasadením a asi aj dobre. Ale Jano je tvrdý orech a Miloš prehral. Viktor pekne rozohral s čiernymi so silným aj papierovo súperom. Nakoniec nevydržal, vraj pustil peška a bolo po nádejnej partii. 

Slabo sme bodovali, ale dnes je dvojkolo a ideme do toho zas. Podrobné výsledky ako vždy nájdete na chess results v rubrike Odkazy.