Ako sme boli v Břeclavi

30.04.2016 17:26
Do Blogu pribudol článok z autorského pera Ľuba Hankera. V článku farbisto a detailne popisuje pozoruhodný výlet troch členov šachového klubu Krasňany na Moravu, do mestečka Břeclav. Zistili sme, že Čechom euro nechýba, v pivárňach a reštauráciách majú zdatný personál, čapuje sa po čiarku, pena má skvelú výšku a oklamať sa nás pokúsili iba raz. Čechom to skvele kecá, nekňubovia sa tam ani nevyskytujú, Slovákov znášajú bez problémov. Pravda, Moraváci nie sú celkom Češi, takže možno netreba príliš zovšeobecňovať. Ja som využil tkzv.Ficov balíček, teda až po Brodské zadarmo. Naši demokrati mu takýto nehorázny populizmus a volebnú korupciu nevedia odpustiť, ale ja som len polodemokrat: beriem, keď dávajú a utekám, keď bijú. Zamenil som si 20 eurovku a dostal som od vysmiateho zmenárnika 535 českých korún. Viacej sa dozviete tu.