Open Tatry sa blíži - M.Mandák

15.09.2015 16:14

Za náš klub sú momentálne prihlásení Viktor Mikulášek, Miloš Kebis a ja. Turnaj organizuje Slovan Bratislava. Prihlásených je okolo 220 hráčov. Je nad moje sily pochopiť tento extrémny záujem trebárs oproti turnaju v Banskej Štiavnici, ktorý bol takmer o polovicu lacnejší a spolu s priebežne hraným uzavretým majstrovstvom Slovenska mal silnejšie obsadenie. Možno viac vyhovuje jeseň v Tatrách alebo láka tradícia. V každom prípade, bol som v Štiavnici a idem aj na Štrbské pleso. Bývať budem v lacnejšej turistickej ubytovni, ktorá je blízko hracej miestnosti. Hotel Trigan je pravda noblesnejší, ale skromnosť mi problém nerobieva.

Dali by sa viesť úvahy na tému, prečo iba traja krasňanci idú hrať najznámejší turnaj roka. Zjednodušene povedané, tí, čo majú čas, nemajú peniaze a tí, čo majú peniaze, nemajú dovolenku. Dnešné vymoženosti však umožňujú všetkým sledovať priebeh turnaja na internete a tak sa teda môžeme tešiť všetci. Pardón! Niekto nemá ani prístup na internet. Tak už ani toto nečíta a zásoba slov mi definitívne došla.