Pacherova simultánka naslepo - K.Rathouský

24.05.2016 11:46
Do sekcie Blog som umiestnil ďalší príspevok Karola Rathouského, ktorý sa týmto stáva pravidelným prispievateľom Krasňanského Šachistu. Karol možno mal iba druhú výkonostnú triedu z gramatiky, ale píše skvelým šťavnatým štýlom, dýcha z toho život a nuda prchá v diaľ. Karol ako správny cirkusový umelec roztočil mnoho tanierov svojich životných aktivít a teraz okolo nich tancuje v nemalátnom tempe. Takže som musel naliehavo pritlačiť, dostať tento príspevok od zaneprázdneného Rathouského. Som rád, že sa to podarilo. Veľmajster Pacher je skromný, sympatický chalan bez akýchkoľvek manierov a som rád, že aspoň jeden Krasňanec uvidel jeho talent v plnej paráde. Ešte mi chýbali fotky, ktoré údajne Karol nafotil, čo však ešte môže byť napravené.