História od Karola R.

22.02.2016 09:01

Tak som konečne umiestnil na stránky celú várku textov a fotiek od ešte stále v krasňanských podmienkach nadpriemerne agilného Karola Rathouského. Žiaľ, nie je to až tak úzko späté s krasňanským šachom, ale figurujú tam individuálity a prípadne indivíduá ako Juraj Petreje, Štefan Ďuriga a všadeprítomný Karol Rathouský. Za povšimnutie iste stoja aj iné osobnosti a osoby, ako napríklad Stanislav Petrík, Ján Dudáš, Harašta, Henc, Raczko, Vinarčík, Karol Ruckschloss a ďalší. Karol R. sa s presným popisom fotografií príliš neobťažoval, keďže vôbec nebolo isté ako naša spolupráca dopadne. Apropos, Pišta Ďuriga. Na každej fotografii, kde sa nachádza pôsobí podnapitým dojmom sťaby Bolek Polívka v šachovom vydaní. Naložil so svojím talentom ako uznal za vhodné, prípadne ako pudy rozhodli. Našťastie, ja som žiadny talent nemal a tak mám teraz svätý pokoj s výčitkami svedomia, či som niečo nepremrhal.