Turnaj firmy Dansk

12.09.2016 11:40
Tu je link na konečné poradie. Hrací čas bol 10 minút na hráča a partiu s inkrementom 5 sekúnd na ťah. Hralo sa na deväť kôl. Teda poctivý rapid, kde hráč nemôže prehrať čisto na čas. V cene vstupného bol obed (polievka, hlavné jedlo aj kus torty). Miestnosť na základnej škole pre talentované deti na Dlhých Dieloch dostatočne veľká, svetlá. Účasť vynikajúca, kopec 2200-károv, mladé talenty aj šachová galérka.  
Za ŠK Krasňany hájili farby iba dva hráči - Ladislav Začka a Miro Mandák. Začka na obrázku práve bojuje s Williamom Shi z Rakúska. Laco nedopustil prekvapenie, ale malý šikmoočko nakoniec uhral tri body. Laco skončil 60-y zo 106-ich účastníkov. Uhral svojich 50 percent, ale elo mu pokleslo ako gate na sociálnom zariadení. To isté sa stalo aj autorovi týchto riadkov, ktorý síce obsadil 43-ie miesto s piatimi bodmi, ale k spokojnosti ďaleko. Najviac ma znechutil pomerne trápny zážitok v piatom kole s Jancurom, ktorý zahlásil u rozhodcu, že vyhral so mnou partiu, pričom ja som v tom, že mi ponúkol remízu a ja ju som prijal. Okrem nás tam nikto nebol, takže iba vševedúci tuší, kto z nás je cvok - prípadne obaja, ale jeden iste. Aspoň budem mať menej problémov s podávaním rúk.
Suverénnym víťazom turnaja sa stal Juraj Druska s elom 2442 a jednou prehrou, ktorú mu uštedril Michal Janko. Čítanie knihy v prestávkach medzi partiami znamenalo asi toľko, že nebol veľmi nad čím sa zamýšľať pri takýchto súperoch. Tretí skončil Miroslav Roháček, ktorý je neprekonateľným vzorom pre svojich žiakov zo Šachovej školy aj naďalej. Nie som si istý,či ho to teší. To je tak všetko ku kvalitnému turnaju, na ktorý chcem urýchlene zabudnúť, čo mi iste v tomto veku problémy robiť nebude.